سخنرانی خانم خاتم حسینی

صبح های دوشنه  حوزه ی علمیه حضرت زینب اختصاص پیداکرده به امام حسین (علیه السلام) و سرکار خانم خاتم حسینی درباره امام حسین مطالب زیبایی را برایمان ارائه می دهند.

این هفته درباره فضیلت زیارت امام حسین برایمان صحبت کردند و گفتند: اگر انسان بتواند زیارت برود و کوتاهی کند خودش قطع رحم است و حرام است، بیش از پانصد وشصت روایت درباره ی آداب زیارت امام حسین آمده که به چندتای آن اشاره می کنم.

هیچ ملک مقرب و پیامبر مرسلی نیست مگر اینکه از خدا طلب کند که اذن زیارت امام حسین را بگیرد.

هرشب هفتادهزار ملک از آسمان می آیند پس از طواف خانه ی خدا ، زیارت پیامبر و امیرالمومنین به زیارت قبر امام حسین می آیند.

امام صادق می فرمایند: پیامبر ، امیرالمومنین ، حضرت زهرا وبقیه ائمه برای زائران امام حسین دعا می کنند؛ کسانی که در آسمان ها در حق زائر امام حسین دعا می کنند بیشتر از کسانی هستند که در زمین برای زائران امام حسین دعا می کنند.

اگر می خواهی بدون گناه از دنیا بروی و با پیامبر مصافحه کنی پس زیارت امام حسین بکنید.

خداوند هزار فرشته را مامور قبر امام حسین قرار داده و هیچ زائری به زیارت نمی رود مگر اینکه این هزار فرشته او را استقبال می کنند ( خود امام حسین هم به استقبال زائران می آید) و هیچ زائری با آن امام وداع نمی کند مگر اینکه او را بدرقه می کند و هیچ زائری مریض نمی شود مگر اینکه او را عیادت می کند و هیچ زائری نمیرد مگر اینکه بر او نماز می خوانند و برای او استغفار می کنند و اگر در اثنای سفر از دنیا برود ملائکه خودشان غسلش می دهند و درهای بهشت را بر روی او باز می کنند. کتاب کامل الزیارت شیخ مفید

پس می ارزد پول های مستحب خود را جمع کنیم و به زیارت امام حسین برویم.

هرکس بعد از نماز سه بار ذکر ( صل الله علیک یا اباعبدلله و المستشهدین بین یدی ) را بگوید زائر خاص امام حسین میشود.

التماس دعا

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.